28 Mart 2013 Perşembe

Ankaralı Coşkun'un Sinop Yorumu



SİNOP MUTLAKA GİDİLMESİ GÖRÜLMESİ GEREKEN BİR İLİMİZ..






Gönlü istiyor da…

Ankara’nın Bağları ile iyi bir çıkış yakalayarak günlerce adından söz ettiren ve daha sonra Flash TV’de Evlere Şenlik programını yapan Ankaralı Coşkun, Sinop için görüşlerini anlattı.

Kuzeyin en uç noktasında yer alan Sinop’a hiç gitmediğini belirten Ankaralı Coşkun, “İnanın Sinop’u görmek çok istemişimdir. Fakat işlerimin yoğunluğundan bir türlü bu güzel kente gitmek nasip olmadı. Tabii bu demek değildir ki Sinop’a gitmeyeceğim. Gittiğim zamanda, Ankara’nın bağlarını şarkı yaptım. Sinop’un da dağlarına çıkınca, şarkı yapabilirim” dedi.Her tarafı tarih kokan bu şehre en kısa zamanda gitmek istediğini belirten Coşkun, “Ülkemizin bir çok değişik yerlerinde festivallere katıldım. Fakat Sinop’taki festivallere hiç katılmak nasip olmadı. İnşaallah bundan sonra bu güzel şehirde hem festivallere katılırım, hem de Sinop’u doya doya gezerim. Sinopluların çok misafirperver ve sıcak kanlı olduğunu biliyorum. Basın camiasında ve Ankara’da bir çok Sinoplu arkadaşlarım var. Onlarla diyaloğumuz çok iyi. Bütün Sinoplulara selam ve saygılarımı sunuyorum. Bekle beni Sinop geliyorum” diye konuştu