15 Şubat 2013 Cuma

Gazi Caddesinin ( Aşıklar Caddesinin ) Açılışı

Gazi Caddesinin ( Aşıklar Caddesinin )  14 Şubatta Açılışı Yapıldı

Gazi caddesi ( Aşıklar caddesi ) yeni yer döşemeleri ve kaldırımlarının tamamlanması ile yapılan törenle hizmete açıldı.1980 li yıllarda yapılan ve artık işlevini yitirerek özelliğini kaybeden cadde yürüyüş yolları ve kaldırımları ile yeniden inşa edilerek hizmete sunuldu.Yoğun ilgi altında gerçekleşen ve Güzel Sanatlar Lisesi Öğrencilerinin muhteşem bir konser verdiği açılış töreninde bir konuşma yapan Belediye Başkanımız Sayın Baki ERGÜL ‘’ Bu soğuk kış gününde bizleri yalnız bırakmadığınız içi herkese teşekkür ediyorum.Bizim dönemimizde herkes bu caddede,bu cadde üzerinde birçok aşkı heyecanı yaşamıştır.Bu caddenin herkeste bir anısı mutlaka vardır.Ben eşimi burada tanıdım.Bizim zamanımızda evlenmek isteyen gençler hep bu caddede gezerdi.Biz bu sene aşıklar caddesi başından itibaren her iki taraflı olarak bu caddeyi baştan sona yeniden yaptık.Bu taşı bir senede anca seçtim.Bu taş suni değil mermerdir.Bunun içinde uzun yıllar Sinop’a hizmet vereceğini düşünüyorum.Bu cadde 1980 li yıllarda yapılmıştır.Burda belli bir meyil olmadığı için 3 – 5 cm su birikintileri oluyordu.Kırmızılı yeşilli bir sürü yamalı taşlar mevcuttu.Şimdi yeni yer döşemeleri ile yeniden düzenledik.Sizlerle burada çok şey paylaşmak isterdim ancak hava oldukça soğuk,sizlerle her şeyi paylaşacağımız toplantımızı mart ayı sonunda yapacağız.Sizlere yüreğimizi açıp 4 yılda neleri yaptık neleri yapamadık bunları sizlerle paylaşacağız.Bu soğuk günde bizleri yalnız bırakmayan bürokratlarımıza,dostlarımıza siz değerli Sinoplulara yürekten teşekkür ediyorum.